donderdag 12 november 2015

Ready for the dirt again....

 testrides with the mikuni carb
 





1 opmerking:

  1. Beste Jtbrothers,

    Jullie verrichten mooi werk aan Xs650 motoren en Triumphs! Ik ben zelf bezig met een xs650 hardtail chopper project, maar ik wil graag wat triumph onderdelen in dit project en omdat jullie aan beiden motoren hebben gewerkt lijken jullie mij de aangewezen personen voor het stellen van deze vragen:

    Ik ben nogal fan van de achterwielen in triumph's, dus die met de trommelrem 'juice-brake' met daarop het tandwiel, omdat je dan je rem en tandwiel maar aan één kant kunt zien. Ik zou deze echter graag in mijn xs650 zetten! Nu is mijn vraag of jullie denken dat dit mogelijk is en waar jullie je triumph producten kopen, ik kan alleen maar op de website van lowbrow customs triumph onderdelen vinden.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Met vriendelijke groet,

    Vincent van Esch

    Ps graag jullie antwoord mailen naar: vincent_jevriend@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen